Tirdzniecības atļaujas vai atļaujas tirdzniecības organizēšanai izsniegšana

Pakalpojuma turētājs

Ilūkstes pilsētas administrācija

Pakalpojuma funkcija / uzdevums

Izsniegt atļauju ielu tirdzniecībai vai ielu tirdzniecības organizēšanai publiskās vietās.

Pakalpojuma būtības īss apraksts

Pēc iesniedzēja dokumentu saņemšanas pašvaldība izskata dokumentus un izsniedz atļauju ielu tirdzniecībai vai ielu tirdzniecības organizēšanai publiskās vietās, vai arī pieņem lēmumu par atteikumu izsniegt atļauju un rakstiski informē par to iesnieguma iesniedzēju. Atļauju izsniedz uz iesniegumā norādīto laika periodu, bet ne ilgāk kā uz vienu kalendāro gadu.

Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu

Pakalpojuma saņemšanai

nepieciešamie dokumenti

Pakalpojuma pieprasīšanas iespējas

 

 

Pakalpojuma saņemšanas iespējas

 

Klātienē – Ilūkstes pilsētas Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 7, Ilūkstē, Augšdaugavas novadā, LV-5447 (1. stāvā).

Tālr.: 65447850, 29151600, e-pasts: pasts@ilukste.lv;

  

Darba laiks (ar pusdienu pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 12.30):

  P.: 8.00 – 16.30

  O.: 8.00 – 17.30

  T.: 8.00 – 16.30

  C.: 8.00 – 16.30

  P.: 8.00 – 15.30

 

Pakalpojuma saņemšanas termiņš

No vienas līdz piecām darba dienām (ja nepieciešama papildinformācija, termiņš var tikt pagarināts).

Pārsūdzības iespējas

Augšdaugavas novada centrālajā administrācijā, Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.

Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi

 

Pašvaldības nodevu (pa realizējamo preču grupām) likmes noteiktas Augšdaugavas novada pašvaldības domes saistošajos noteikumos Nr. 46 „Par Augšdaugavas novada pašvaldības nodevām” .

 

Nodevu var samaksāt skaidrā naudā Ilūkstes pilsētas administrācijas kasē Brīvības ielā 7, Ilūkstē, Augšdaugavas novadā (1. stāvā) vai, veicot bezskaidras naudas pārskaitījumu saskaņā ar saņemto rēķinu.

 

Atpakaļ uz pakalpojumu sarakstu



Skip to content