Pakalpojuma turētājs |
Ilūkstes pilsētas administrācija |
Pakalpojuma funkcija / uzdevums |
Izsniegt atļauju ielu tirdzniecībai vai ielu tirdzniecības organizēšanai publiskās vietās. |
Pakalpojuma būtības īss apraksts |
Pēc iesniedzēja dokumentu saņemšanas pašvaldība izskata dokumentus un izsniedz atļauju ielu tirdzniecībai vai ielu tirdzniecības organizēšanai publiskās vietās, vai arī pieņem lēmumu par atteikumu izsniegt atļauju un rakstiski informē par to iesnieguma iesniedzēju. Atļauju izsniedz uz iesniegumā norādīto laika periodu, bet ne ilgāk kā uz vienu kalendāro gadu. |
Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu |
|
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti |
|
Pakalpojuma pieprasīšanas iespējas |
|
Pakalpojuma saņemšanas iespējas |
Klātienē – Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 7, Ilūkstē,Augšdaugavas novadā, LV-5447 (1. stāvā). Tālr.: 6-54-47850, 29151600, e-pasts: administracija@ilukste.lv;
Darba laiks (ar pusdienu pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 12.30): P.: 8.00 – 16.30 O.: 8.00 – 17.30 T.: 8.00 – 16.30 C.: 8.00 – 16.30 P.: 8.00 – 15.30
|
Pakalpojuma saņemšanas termiņš |
No vienas līdz piecām darba dienām (ja nepieciešama papildinformācija, termiņš var tikt pagarināts). |
Pārsūdzības iespējas |
Augšdaugavas novada centrālajā administrācijā, Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā. |
Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi |
Pašvaldības nodevu (pa realizējamo preču grupām) likmes noteiktas Ilūkstes novada pašvaldības saistošajos noteikumos Nr. 6/2012 „Par nodevām par tirdzniecību publiskās vietās Ilūkstes novadā”.
Nodevu var samaksāt skaidrā naudā Ilūkstes pilsētas administrācijas kasē Brīvības ielā 7, Ilūkstē, Augšdaugavas novadā (1. stāvā) vai, veicot bezskaidras naudas pārskaitījumu saskaņā ar saņemto rēķinu.
|
Atpakaļ uz pakalpojumu sarakstu