No 1. aprīļa LAD klientus apkalpos klātienē

No 1. aprīļa LAD klientus apkalpos klātienē

Lauku atbalsta dienests (LAD) informē, ka no šā gada 1. aprīļa klientu apkalpošana centrālajā struktūrvienībā Rīgā un visās dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs norisināsies klātienē. LAD mājaslapas sadaļā “Kontakti” ir pieejama informācija par klientu apkalpošanas centru un sektoru darba laiku.

Atgādinām par iespēju ar dienestu sazināties arī attālināti. Klienti saņemt konsultācijas un atbildes uz jautājumiem var:

  • zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00;
  • rakstot savus jautājumus uz e-pastu pasts@lad.gov.lv.

Iesniegt dokumentus elektroniski klienti var ar LAD Elektroniskās pieteikšanās sistēmas starpniecību. Ērts rīks saziņai ir dienesta mobilā lietotne. Turklāt, atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz arī virtuālā asistente Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā www.lad.gov.lv.

 

Informāciju sagatavoja:
Sabiedrisko attiecību daļa

Tālrunis: 67027884

E-pasts: prese@lad.gov.lv



Skip to content