Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Adrese: Brīvības iela 7, Ilūkste, Ilūkstes novads, LV-5447

Kontakttālruņi: 65447850, 29151600 (pašvaldība), 66954819 (VPVKAC tīkls)

E-pasts: dome@ilukste.lv (pašvaldība), ilukste@pakalpojumucentri.lv (VPVKAC tīkls)

 

Darba laiks

Pirmdienās: 8.00 – 12.00  12.30 – 16.30
Otrdienās: 8.00 – 12.00  12.30 – 17.30
Trešdienās: 8.00 – 12.00  12.30 – 16.30
Ceturtdienās: 8.00 – 12.00  12.30 – 16.30
Piektdienās: 8.00 – 12.00  12.30 – 15.30

     Ilūkstes novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) izveidots sadarbībā ar Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju 2015. gada 1. septembrī, paplašinot 2010. gadā izveidotā Pašvaldības pakalpojumu centra darbību.

     Ilūkstes novada VPVKAC ir pieejami gan ierastie pašvaldības pakalpojumi, gan saskaņā ar noslēgtajiem līgumiem noteikti Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA), Valsts ieņēmumu dienesta (VID) un Lauksaimniecības datu centra (LDC) pakalpojumi.

     Klientu apkalpošanas centrā var saņemt konsultācijas par noteiktiem Lauku atbalsta dienesta, Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA), Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP), Uzņēmumu reģistra (UR), Valsts zemes dienesta (VZD) un Valsts darba inspekcijas (VDI) pakalpojumiem (e-pakalpojumu lietošanu), praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un eID viedkartes lasītāju. Šeit var saņemt arī informāciju par tuvākajām valsts iestāžu reģionālajām struktūrvienībām, to darba laikiem un pakalpojumu pieteikšanas kārtību.

     Valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri pašlaik ir pieejami 74 klientu apkalpošanas vietās 59 pašvaldībās, to darbu koordinē Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija.

 

Kas vajadzīgs, dodoties uz VPVKAC?

  • Ierodoties VPVKAC, jāuzrāda pase vai personas apliecība (eID);
  • Ja plāno izmantot e-pakalpojumus, identitātes apliecināšanai nepieciešami vai nu internetbankas piekļuves rīki: lietotāja numurs, kodu karte, kodu kalkulators vai viedttālrunis ar aktivizētu SmartID lietotni (lielākajai daļai pieprasītāko pakalpojumu), vai arī personas apliecība (eID), kurā aktīvs autentifikācijas sertifikāts. Savukārt atsevišķu e-pakalpojumu saņemšanai var būt nepieciešama personas apliecība (eID), kurā aktivizēts arī e-paraksta sertifikāts, vai arī eParaksta viedkarte ar pieejas kodiem.

     Atkarībā no pakalpojuma specifikas var būt nepieciešami papildu dokumenti. Tāpēc iesakām vispirms iepazīties ar izvēlētā pakalpojuma aprakstu, kas atrodams sadaļā „PAKALPOJUMI”, uzklikšķinot uz saites, kas iekļauta pakalpojuma nosaukumā.