Personas deklarētās dzīvesvietas ziņu anulēšana

Pakalpojuma turētājs

Ilūkstes novada pašvaldība

Pakalpojuma funkcija / uzdevums

Anulēt ziņas par personas deklarēto dzīvesvietu gadījumos, ja deklarējot dzīvesvietu sniegtas nepatiesas ziņas vai personai nav tiesiska pamata dzīvot deklarētajā dzīvesvietā.

Pakalpojuma būtības īss apraksts

Pašvaldībai ir tiesības pēc savas iniciatīvas, bet pienākums pēc citu personu iesnieguma pārbaudīt deklarēto ziņu patiesumu, tai skaitā atbilstību valsts reģistros iekļautajām ziņām, kā arī to, vai deklarētājam ir tiesisks pamats deklarēt dzīvesvietu pēc attiecīgās adreses. Pēc savas iniciatīvas vai personas iesnieguma pašvaldība veic pārbaudi un lemj par deklarētās dzīvesvietas ziņu anulēšanu vai atteikumu anulēt deklarētās dzīvesvietas ziņas. Deklarētās dzīvesvietas ziņu anulēšanu var pieprasīt fiziskas un juridiskas personas (nekustamā īpašuma īpašnieks vai cita ieinteresēta persona).

Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu

Pakalpojuma saņemšanai

nepieciešamie dokumenti

 

  • Iesniedzēja personu apliecinošs dokuments – jāuzrāda oriģināls;
  • Pilnvarotai personai – notariāli apstiprināta pilnvara – jāuzrāda oriģināls;
  • Juridiskai personai – pārstāvja pilnvarojums – jāuzrāda oriģināls;
  • Īpašuma tiesības apliecinošs dokuments (ja iesniedzējs ir īpašnieks un pašvaldības darbiniekam nav iespējams saņemt ziņas no Valsts vienotās datorizētās zemesgrāmatas) vai īres līgums (ja iesniedzējs ir īrnieks) – jāuzrāda oriģināls;
  • Pēc iesniedzēja vēlēšanās jebkurš cits dokuments, kas apliecina iesniegumā minētos faktus.

Pakalpojuma pieprasīšanas iespējas

 

Klātienē – Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā

Brīvības ielā 7, Ilūkstē, Ilūkstes novadā, LV-5447 (1. stāvā).

Tālr.: 6-54-47850, 29151600, e-pasts: dome@ilukste.lv;

  

Darba laiks (ar pusdienu pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 12.30):

  P.: 8.00 – 16.30

  O.: 8.00 – 17.30

  T.: 8.00 – 16.30

  C.: 8.00 – 16.30

  P.: 8.00 – 15.30

 

Pakalpojuma saņemšanas iespējas

 

Klātienē – Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā

Brīvības ielā 7, Ilūkstē, Ilūkstes novadā, LV-5447 (1. stāvā).

Tālr.: 6-54-47850, 29151600, e-pasts: dome@ilukste.lv;

  

Darba laiks (ar pusdienu pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 12.30):

  P.: 8.00 – 16.30

  O.: 8.00 – 17.30

  T.: 8.00 – 16.30

  C.: 8.00 – 16.30

  P.: 8.00 – 15.30

 

Pakalpojuma saņemšanas termiņš

Viens mēnesis (ja lēmuma pieņemšanai nepieciešama papildinformācija, termiņš var tikt pagarināts Administratīvā procesa likuma noteiktajā kārtībā.

Pārsūdzības iespējas

Ilūkstes novada domē, Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.

Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi

 

Bezmaksas pakalpojums

 

 

Atpakaļ uz pakalpojumu sarakstu