Kā popularizēt savu projektu – skaidros seminārā Daugavpilī

radi     Latvijas investīciju attīstības aģentūras (LIAA) Daugavpils biznesa inkubatora un radošās darbības nedēļas „Radi!2017” komanda aicina jauniešus, uzņēmējus, pašvaldības un nevalstiskā sektora pārstāvjus, kā arī citus interesentus piedalīties dizaina domāšanas praktiskajā seminārā „Kā pasaulei sadzirdēt par manu projektu? Klienta vajadzības. Efektīvs mārketings. Auditorijas piesaiste”.

    Mūsdienu informācijas un piedāvājumu pārbagātībā sastopamies ar izaicinājumu, kā par savu īpašo ideju vai projektu pastāstīt pasaulei un kā ieinteresēt klientus jeb mērķauditoriju apmeklēt mūsu pasākumus, iesaistīties projektu īstenošanā un pirkt mūsu produktus vai pakalpojumus. Bet vai mēs esam domājuši par saviem projektiem no klienta vajadzību skatpunkta, parūpējoties par tāda piedāvājuma radīšanu, kura centrā ir klients un viņa vēlmes?

Dizaina domāšanas praktiskajā seminārā, balstoties uz dalībnieku idejām un projektiem, meklēsim atbildes un inovatīvus risinājumus šiem izaicinājumiem. Semināra mērķis ir iepazīstināt dalībniekus ar dizaina domāšanas metodēm klienta vajadzību identificēšanai un efektīvas komunikācijas nodrošināšanai, kas palīdzētu veiksmīgi īstenot idejas un projektus, piesaistot tiem auditoriju.

Dizaina domāšanas praktisko semināru vadīs uzņēmuma „Brand Manual” eksperts no Igaunijas Kārels Mikkins (Kaarel Mikkin) kopā ar „Radi!2017” komandas pārstāvjiem. Seminārs notiks angļu un latviešu valodā; tā ietvaros tiks nodrošināts tulkojums no angļu valodas. Iepriekšēja pieteikšanās ir obligāta; dalība bez maksas.

Aicinām reģistrēties līdz 9. novembrim, aizpildot anketu. Vietu skaits ir ierobežots!

Vairāk informācijasŠEIT.